Українська мережа обміну трафіком
Третейський Суд Інтернет Асоціації України
Проект
Дослідження інтернет-аудиторії України
Глосарій сфери інтернет-реклами


4-й Конкурс на кращий веб-сайт навчального закладу

Положення про 4-й Конкурс на кращий веб-сайт навчального закладу

 

 

1. Об‘єкти та предмет конкурсу.

Обєктом конкурсу є веб-сайти навчальних закладів* України всіх форм власності в рамках трьох окремих категорій:

1). Шкільні веб-сайти

2). Веб-сайти позашкільних навчальних закладів (дошкільні заклади, будинки дітей та юнацтва, художні, музичні, мовні школи, курси, тощо)

3). Веб-сайти вищих навчальних закладів 1-2 рівня акредитації (коледжі, технікуми, вищі ПТУ та прирівняні до них навчальні заклади).

Предметом конкурсу є змістовне наповнення веб-сайтів навчальних закладів України, зручність їх використання, забезпечення участі всіх учасників навчального процесу у діяльності закладів освіти, послуги, що надаються на сайтах.

* веб-сайт має бути оновлений/створений у 2014 році

 

2. Мета конкурсу.

Сприяння появі та удосконаленню веб-сайтів вітчизняних навчальних заходів, впровадженню у навчальний процес нових зручних інструментів взаємодії всіх його учасників – учнів (студентів, слухачів), викладацького складу, адміністрації навчального закладу, стимулювання ініціативи у цій сфері, акцентування уваги на важливості повного, оперативного та зручного інформування про діяльність закладів освіти України засобами Інтернету як ефективного засобу забезпечення прозорості та протидії корупції у сфері освіти.

 

3. Критерії оцінювання

Кожний сайт оцінюється за показниками, згрупованими у такі категорії:

1). Контент:

·       якість анонсування подій та новин навчального закладу;

·       опис майбутніх кваліфікацій, спеціальностей;

·       опис умов вступу та навчання;

·       інформація про викладацький склад;

·       інформація для випускників;

·       опис проектів навчального закладу;

·       опис навчальних предметів, розклад занять, інвентар, необхідний для занять;

·       наявність та зручність користування віртуальною бібліотекою;

·       огляд додаткових послуг, які можна отримати при навчальному закладі (напр. клубів, гуртків, студій, тощо);

·       наявність і доступність рубрики «контакти»;

·       наявність адреси, карти проїзду;

·       наявність інформації про дату створення сторінок.

 

2). Зручність:

·       зручність елементів управління та меню, переходів та відкривання лінків;

·       читабельність інформації, дотримання належного стилю її викладу;

·       використання правильних заголовків та ключових слів;

·       легкість пошуку інформації;

·       простота і швидкість реєстрації в разі потреби реєстрації;

·       наявність карти сайту;

·       наявність навігаційної стежки (показує місцезнаходження користувача на сайті);

·       інструменти зворотного зв‘язку, наявність форумів, блогів, тощо;

·       наявність категоризації сторінок;

·       можливість публікації коментарів під сторінками;

·       наявність синдикації сторінок (RSS-потоків);

·       наявність послуг поширення посилань (через мережі типу Twitter, Facebook, Delicious тощо);

·       наявність версії сторінок «для друку»;

·       можливість відправки сторінок через е-мейл;

·       можливість встановлення «ролей» для користувачів з наданням різних прав по редагуванню сайту.

 

3). Динаміка:

·       час створення сайту;

·       динаміка оновлення інформації;

·       терміни оновлення інформації;

·       активність на форумах, блогах;

·       наявність механізмів підтримки спільноти користувачів сайту;

·       наявність онлайн-зошитів.

 

4). Дизайн та технічні показники:

·       оригінальність та творчий характер;

·       інновативність і креативність;

·       простота, неперевантаженість і вишуканість дизайну;

·       наочність і зрозумілість викладеної інформації;

·       час і швидкість завантаження сайту та додаткової інформації, що міститься у лінках;

·       зрозумілість та легкість запам’ятовування доменного імені;

·       потреба завантажувати додаткове програмне забезпечення для перегляду певної інформації;

·       грамотність при викладі матеріалу;

·       популярність (встановити на сайтах лічильники, наприклад від Адаманта, для підрахунку кількості та якості відвідувачів).

 

4. Журі конкурсу.

Оцінювати веб-сайти, згідно заявок, поданих на електронну адресу оргкомітету info@inau.ua, буде незалежне професійне журі у складі:

1. Попова Тетяна Володимирівна, Голова Правління Інтернет Асоціації України (ІнАУ) – Голова журі.

2. Бронін Сергій Вадимович, Віце-президент Української асоціації фахівців інформаційних технологій» (УАФІТ).

3. Косик Вікторія Миколаївна, Начальник відділу інноваційних та інформаційних технологій і методів навчання Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.

4. Пероганич Юрій Йосипович, Засновник ГО «Вікімедіа Україна».

5. Пєтухов Іван Михайлович, член Правління ІнАУ, Віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП) з питань ІТ.

6. Поліщук Марина Валеріївна, Керівник проекту Школа.UA.

7. Шнурко-Табакова Елліна Володимирівна, Голова Правління Асоціації підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ).

 

5. Процедура конкурсу

Оргкомітет конкурсу здійснює публікацію умов конкурсу та відповідну електронну розсилку.

 

Заповнені анкети з заявками на участь веб-сайтів навчальних закладів у Конкурсі надсилаються на електронну адресу Оргкомітету info@inau.ua до «28» лютого 2014 р.

 

Розгляд заявок членами незалежного журі здійснюється до «15» березня 2014 р.

 

 

Оголошення результатів конкурсу з визначенням переможців і нагородженням їх цінними призами відбудеться у останній тиждень березня (під час весняних шкільних канікул).

Документи
Інтернет Асоціація України:
04053, Украина, г.Киев,
О.Гончара, 15/3, офіс 22.
Тел./факс: +38 044 278-2925
Web: www.inau.ua
E-mail: dir [at] inau.ua
© Інтернет Асоціація України, 2014
При використанні матеріалів ІнАУ посилання на сайт є обов'язковим.